poniedziałek, 3 maja 2021

Rozdział 22 ,,Laura dała mi dużo do myślenia po pierwsze słynne Zing w tej bajce. Jest to coś takiego jak przeznaczenie kiedy tylko powiedzieli to bohaterowie Laura zaczęła się śmiać. Czy ona została zraniona do takiego stopnia że w to nie wierzy?, czy po prostu nie wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia.' Ross Lynch



 

Ross lynch



Laura dała mi dużo do myślenia po pierwsze słynne Zing w tej bajce. Jest to coś takiego jak przeznaczenie kiedy tylko powiedzieli to bohaterowie Laura zaczęła się śmiać. Czy ona została zraniona do takiego stopnia że w to nie wierzy?, czy po prostu nie wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia. Po drugie Rick i Vanessa nie wyglądali jak para w kinie, byli na dość sporym dystansie a do tego bardziej mi to wyglądało jak para, para  przyjaciół. Czy to możliwe że ich coś łączyło. No i po trzecie Hayler. Wiedziałem jak śliczna brunetka ma na imię i to dla mnie było cudowne. Naprawdę cudowne. Tylko jak ją mam do siebie przekonać. Spojrzałem na siedzącą obok mnie Laury. Właśnie leciała druga części pewnie już z połowa a ona cos sobie pisała w zeszycie.


-NIE RUSZAJ ZESZYTU! * Odparła patrząc na mnie


-Czemu coś w nim piszesz kiedy leci bajka?


-Bo mnie ta bajka nie interesuje?


-Jakoś nie chce mi się wierzyć, pokaż co to.


-Twoja piosenka


-Co?


-To co słyszałeś za pierwszym razem?


-Ehm. Jesteś ciężka naprawdę ciężka ale sądzę że kiedyś będę potrafił Cię ogarnąć.


-Jasne, jasne kiedyś na pewno spójrz * odparła pokazując mi tekst piosenki.

 

Nie poszedłem nigdzie, nigdy stąd nie

 odszedłem uh Naprawdę myślałaś, że

 odszedłem, odszedłem, odszedłem, odszedł

em Słyszałem, jak mówiłaś, że straciłem swoją

 fajność, że byłem skończony Byłaś w błędzie,

 błędzie, błędzie, błędzie Zawsze poprawiam,

 zawsze jestem w ruchu Pracuję nad moim

 połączeniem, żeby zabrać je do studia To ni

e powrót, podążam własną drodze

 Ustanawiając niezłe kawałki, nadal muzyczny

 maniak Whoa, dobrze wiem, że to zrobię Nigdy

 nie wkładaj głowy w dół, podkręć głośniej Yeah,

 bo nie zmyślam Jeśli będę nad tym pracował,

 miliard hitów to to, co dostanę Whoa-o-o-o to

 to, co dostanę Whoa-o-o-o to to, co dostanę

 Yeah, bo wiem, że to zrobię Przeciążymy

 internet Miliard hitów to to, co dostanę Milia

rd hitów to to, co dostanę Teraz nie możesz

 oddychać, dlaczego tak cicho Nie wierzysz

 swoim oczom, oczom, oczom, oczom Pchała

ś mnie dalej, dopóki nie zacząłem się buntować

 Teraz nigdy nie odmówię-ówię, ówię Zawsze

 poprawiam, zawsze jestem w ruchu Pracuję

 nad moim połączeniem, żeby zabrać je do

 studia Wiem, że mogę być gwiazdą, startować

 jak rakieta Każdego dnia pracuję ciężko żeby

 moje imię widniało na każdym wykresie Whoa,

 dobrze wiem, że to zrobię Nigdy nie spuszczę

 głowy, podkręć głośniej Yeah, bo nie muszę

 udawać Jeśli będę nad tym pracował, miliard

 hitów to to, co dostanę Whoa-o-o-o to to, co

 dostanę Whoa-o-o-o to to, co dostanę Yeah, bo

 wiem, że to zrobię Przeciążymy Internet Bilion

n hitów to to, co dostanę Zadzwoń do kogoś,

 myślę, że to stan wyjątkowy Hey, wyciągnij

 wtyczkę, Austin wysadza mój komputer O

 każdej godzinie, dniem i nocą nie mogę

 wywalić tego rockera z mojej strony Nie

 możesz wywalić

 mnie ze swojej strony Nie możesz wywalić m

nie ze swojej strony Myślałeś, że odszedłem,

 zgaduję że byłaś w błędzie Bo napisałem twój

ą nową ulubioną piosenkę Zawsze poprawiam,

 zawsze jestem w ruchu Pracuję nad moim

 połączeniem, żeby zabrać je do studia To ni

e powrót, opieram się na własnej drodze

 Ustanawiąjąc niezłe kawałki, nadal muzyczny

 maniak Whoa, dobrze wiem, że to zrobię Nigdy

 niesuszczaj głowy, podkręć głośniej Yeah, bo ni

e muszę udawać Jeśli będę nad tym pracował

, miliard hitów to to, co dostanę Whoa-o-o-o to

 to, co dostanę Whoa-o-o-o to to, co dostanę

 Yeah, bo wiem, że to zrobię Przeciążymy

 internet Miliard hitów to to, co dostanę.

 



-Napisałaś to w ciągu dwóch godzin bajki? * zapytałem będąc pod wrażeniem.



-Tak, jakoś nie kręcą mnie bajki.



-jesteś niesamowita.




-Wiem o tym



-Ehm… Jak się nazywa ten kawałek.



-Milion hitów. * odparła * pasuję do twego wrednego charakteru. Co?



-Ehm. Czasem mam wrażenie że….. Sądziłem że napiszesz mi cos o miłość.



-Jeśli chcesz sobie wyznać komuś uczucia to sam napisz sobie piosenkę o miłość. Ja nie zamierzam pisać o miłość do jakieś dziewczyn.




-I tak złośniku twierdzę że jesteś wspaniała * odparłem mając wrażenie że Laura nie co się zarumieniła.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz