środa, 17 listopada 2021

Rozdział 44 ,,Spoglądałem na Laurę to wiem błąd bo mogli by się zorientować. Co przeżywam co czuję w tej chwili. I wiedziałem że nie dam rady tego ukrywać nie teraz kiedy wiem co czuję do tej dziewczyny. Kiedy wiem że powinniśmy być razem że jesteśmy sobie przeznaczeni. Od tej chwili trenowaliśmy. wspólnie. Od tej chwili nie było dnia bez próby i bez tego aby nie pojawił się na próbie Noah. Był zawsze i to mnie strasznie wnerwiało. Ale w końcu to jej miłość od urodzenia, czy jakoś tak. Więc po co Rossie Lynch się denerwujesz już za trzy tygodnie Cię nie będzie...'' by Ross lynch


 

Ross Lynch 



Minął może rok, może kilka godzin albo lat a my dalej przytulaliśmy się do siebie. Nie rozumiałem tego, jak mogłem przy niej być tak blisko... i Nagle zrozumiałem, Delly miała racje z tym trzymaniem się z dala od niej, od Laury. Ja, ja.... Ona wiedziała to zanim ja się zorientowałem zanim zorientowałem się, zanim zorientowała się Laura.  Nagle się ode mnie odsunęła jak opatrzona. 


-Nie rozumiem tego * odparła patrząc na mnie. Poczułem się strasznie zmieszany. 


-Przy Tobie mogę być naprawdę sobą i czuję że powinienem już iść...


-Dlaczego Ross...? * Zapytała a ja odwróciłem się spoglądając w morze i z westchnieniem odparłem. 


-Bo ja nie potrafię przy Tobie kłamać. A nie mogę powiedzieć Ci prawdy. To nie czas i miejsce na to. Nie chcę Cię kłamać dlatego muszę teraz odejść. 


-Zawsze możesz mi powiedzieć prawdę. 


-Nie, nie tym razem. * Odparłem tylko po czym odsunąłem się i ruszyłem w kierunku skąd przyszedłem. Laura jest jedyną osobą którą nie mogę okłamać. Dlatego uciekłem od niej. Teraz albo nigdy, pomyślałem. Odwróciłem się w jej stronę po czym stykając się z nią nosem musnąłem jej usta. Nie czekałem aż odwzajemni pocałunek. Po prostu pocałowałem ją by po chwili oddalić się od niej. * To ty zaśpiewasz solówkę na zakończenie roku. * Odparłem po czym odwróciłem się na pięcie i odszedłem. Może powinienem zrobić co innego?. Jednak tego nie zrobiłem i może i dobrze?. Trzeci pocałunek z Laurą. To niesamowite. Naprawdę  niesamowite z tą myślą weszłem do domu, położyłem się na łóżku i zasnąłem,  z tą myślą poszedłem do szkoły i z tą myślą wszedłem na sale teatralną na naszą próbę zespołu, miałem wenę i wiedziałem że musimy to wykorzystać. Zostało tak nie wiele czasu i odejdziemy. A my nie mamy jeszcze nic. * Siemka wszystkim * Odparłem po czym poszedłem do klawiszy gdzie siedziała Laura * Masz coś malutka? * Zapytałem a ona wskazała mi pustą kartkę w zeszycie. * To dobrze bo ja mam * Odparłem a ona się do mnie szeroko uśmiechnęła. 


-Coś romantycznego? * Zapytała Maia, dlatego spojrzałem na nią jak na idiotkę. 


-Nie Maia ja nie bawię się z romansami *odparłem wpatrując się w nią. 


-No tak Ross bawi się laskami. * Odparła Van opierając się o ladę.


-Tak, laska na noc i papa * Powiedziałem patrząc na nią.


-No i Ross napisał piosenkę o ruchaniu ? * Odparła Olivia śmiejąc się do mnie. 


-Wiem wiem *Odparłem miedzy śmiechem reszty grupy. * Jestem cudowny dziękuje..


-A jaki skromny. * Powiedziała Raini. 


-Ej!, czemu wy tak uwzięłyście się na niego?! * zapytała ich Delly. 


-Dlatego że zranił Hayler nikt jej stąd nie lubił ale to dziewczyna więc przesadziłeś* Odparła Olivia patrząc na mnie spod wilka. 


-No właśnie!, jak mogłeś * warknęła Maia. 


-Dobra dobra, ale teraz mamy coś ważniejszego niż moje rozstanie. Za nie cały miesiąc mamy przedstawienie i mam piosenkę !* Odparłem do nich rozdając kartki. * Macie napisane kto gdzie śpiewa. 


-Co!, ,,dziewczyny lubią chłopców.?'' * Zapytała mnie Delly.


-Dzięki siostra ty też przeciwko mnie * Odparłem patrząc na nią * Na trzy zaczynamy * Odparłem zaczynając grać. 


Chłopcy : Kiedy spotkasz dziewczynę, która Ci

 się spodoba, powinieneś posłuchać mojej

 rady.


Rick : Dziewczyny lubią chłopców takich, jak ja.

 Oooo! Obejmij prowadzenie! Ona lubi jak ją

 kontrolujesz.



Ross :  Daj jej odetchnąć. Wyluzuj i daj się

 ponieść. Zaplanuj wszystko Nie bądź

 nieuprzejmy Wiem, co dziewczyny, wiem co

 dziewczyny, tak, wiem co dziewczyny lubią.

Vanessa :  Szybki rzut oka i odwracasz wzrok.

 Daj szansę.


Maia : Czemu nie spytasz go o randkę? Weź

 rachunek. Nie, upiecz mu ciasto.


Olivia : Wiem co chłopcy, wiem co chłopcy, tak,

 wiem co chłopcy lubią. Wiem, co dziewczyny

 lubią. Wiesz, co mam na myśli.



Dziewczyny : Wiem, co chłopcy lubią. Chłopcy

 lubią dziewczyny jak ja. Wiem, co dziewczyny

 lubią. Dziewczyny lubią chłopców jak ja. Wiem,

 co chłopcy lubią. Chłopcy lubią dziewczyny jak

 ja. Wiem, co dziewczyny lubią. Dziewczyny

 lubią chłopców jak ja. Jak ja Jak ja Jak ja Jak j

a Jak ja Jak ja



Rocky : Trzymaj się z chłopakami. Nie daj po

 sobie poznać, że Ci zależy. Popatrz jej w oczy I

 powiedz jej, nawet jeśli się boisz.



Ell : Mylisz się! Nie, mam rację! Wiem, co

 dziewczyny, wiem co dziewczyny, Tak, wiem co dziewczyny lubią.



Vanessa : Spodnie ze streczu, uroczy sweterek i

 słodkie perfumy. Nie ubieraj się dla niego,

 Lepiej, jeśli ubierasz się dla siebie. Ja wolę ''na

 luźno''.



Rydel : Mój strój jest obcisły. Wiem, co chłopcy,

 wiem co chłopcy, Tak, wiem co chłopcy lubią.

Calum : Wiem, co lubią dziewczyny. Wiesz, co

 mam na myśli.



Raini : Wiem, co chłopcy lubią. Dziewczyny

 lubią

 chłopców jak ja.


Rocky : Wiem, co lubią dziewczyny. Dziewczyny

 lubią chłopców jak ja.



Maia :Wiem, co chłopcy lubią. Chłopcy lubią

 dziewczyny jak ja. Wiem, co lubią dziewczyny

. Dziewczyny lubią chłopców jak ja. Jak ja Jak ja

 Jak ja Jak ja Jak ja Jak ja


Rydel :  Wszyscy chłopcy próbują mnie uwieść.

 Im bardziej mnie podrywają, tym bardziej się

 opieram. Wszystkie dziewczyny myślą, że

 jestem ekscytujący.


Vanessa :  Na mojej liście jest tylko jedna

 dziewczyna. Wiem, co lubią dziewczyny.


Olivia : Dziewczyny lubią chłopców jak ja.

 Wiem, co chłopcy lubią. Chłopcy lubią

 dziewczyny jak ja.


Maia : Wiem, co lubią dziewczyny. Dziewczyny

 lubią chłopców jak ja.


Rick :  Wiem, co chłopcy lubią. Chłopcy lubią

 dziewczyny jak ja. Wiem, co lubią dziewczyny.

 Dziewczyny lubią chłopców jak ja. Wiem, co

 chłopcy lubią. Chłopcy lubią dziewczyny jak ja.


Wszyscy : Wiem, co lubią dziewczyny. Dziewczyny lubią chłopców jak ja. Jak ja Jak ja Jak ja Jak ja Jak ja Jak ja  


 Spoglądałem na Laurę to wiem błąd bo mogli by się zorientować. Co przeżywam co czuję w tej chwili. I wiedziałem że nie dam rady tego ukrywać nie teraz kiedy wiem co czuję do tej dziewczyny.  Kiedy wiem że powinniśmy być razem że jesteśmy sobie przeznaczeni. Od tej chwili trenowaliśmy. wspólnie. Od tej chwili nie było dnia bez próby i bez tego aby nie pojawił się na próbie Noah. Był zawsze i to mnie strasznie wnerwiało. Ale w końcu to jej miłość od urodzenia, czy jakoś tak. Więc po co Rossie Lynch się denerwujesz już za trzy tygodnie Cię nie będzie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz