piątek, 1 października 2021

Info Październikowe

Hejka kochani ;)

W tym miesiącu będzie nie co inaczej. Nie wiem jak będzie z czasem dlatego jestem pewna tylko tego że w tym miesiącu pojawią się aż cztery rozdziały. Każdy poniedziałek tego miesiącu. Czy pojawi się coś oprócz tego?, nie mam zielonego pojęcia. Chodzi o to że ten miesiąc będzie dla mnie bardziej stresujący niż reszta miesięcy, ale spokojnie miśki mam coś dla was... (Dobrze się wczytajcie, to pojawi się za nie długo na blogu xd).



-Wiecie co teraz to już sama się zgubiłam * odparła nagle Lili



-Czym się kochanie zgubiłaś? * odparła nagle Laura



-Ja też * odparła nagle Violetta



-I ja * odparła nagle Camilla



-Czym? * zapytała ich Savanah



-Wujek Ross zdobył jej serce w końcu po roku znajomość chociaż mógł być z ciocią Laura dużo wcześniej * Odparła Viktoria.



-Ale ciocia Laura dopiero podczas konkursu zrozumiała co czuje do wujka Rossa * odparła Camilla



-I wujek Ross musiał wyjechać. Wiec kiedy zmądrzał musiał wyjechać..>? * odparł nagle Max wszyscy w pokoju zaśmialiśmy się



-Ale wiecie że ta historia się jeszcze nie skończyła. Jak na razie jesteście tylko świadomi tego że związek Wujka Ricka i Ciocia Savanny przetrwał a co z resztą?, wiecie że Wujek Ell przestał być z Ciocią Rydel. Wujek Rocky zakończył znajomość z Ciocią Sabriną a reszta?. Nie wiecie, i właśnie teraz będziecie próbować dowiedzieć się tego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz