niedziela, 17 stycznia 2021

Choroba ;(

  Kochani wiem schrzaniłam sprawę. Nie pojawił się nowy rozdział w poniedziałek. Ale już jutro pojawi się. A co za tym idzie?. Pojawi się dodatkowo jeszcze jeden. Dwa rozdziały, za to że nie mogłam opublikować kolejnego rozdziału. Problem polega na tym że mam problem z zębem. Wiecie jak to jest kiedy idziesz do dentysty który nie zna się na rzeczy?. Niby ząb zrobiony wyczyszczony. A to dupa a nie prawda....  Teraz mam leczenie kanałowe, ale zanim się rozpocznie trzeba cały ropień wycisnąć z dziąsła ból niesamowity nikomu nie życzę tego co ja przechodzę. Dlatego jutro dwa nowe rozdziały. A już dziś na blogu ,,Ja, Ty i Oni '' oraz ,,Raura na zawsze '' dwa rozdziały. Linki do nich poniżej ;) 


,,Ja, Ty i Oni ''

Rozdział 1 tego dnia :D

Rozdział 2 tego dnia :D


,,Raura na zawsze ''


Rozdział 1 tego dnia :P


Rozdział 2 tego dnia :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz