niedziela, 18 września 2022

Info Wrześniowe

 W ostatnim czasie ze wszystkim się spóźniam :)



kurczę minął miesiąc od dodania kolejnego rozdziału, dlatego pędzę  teraz z kolejnym rozdziałem by wynagrodzić moją nieobecność. 






Olivia Holt


Chodziłam od jednej ściany do drugiej, a jeśli mnie zapyta o Rossa?, będę potrafiła kłamać?, powiedzieć. Nie coś ty Ross zakochany no proszę Cię przecież to playboy i tylko ty potrafiłaś zobaczyć w nim dobro. Bez sensu.



-Możesz nie chodzić tam i s powrotem? * zapytał mnie Ell. Spojrzałam na niego



-Nie nie mogę muszę chodzić to mnie uspokaja. * odparłam dlatego wstał wziął mnie w ramiona i mocno do siebie przytulił. Nie powiem miło było przytulić przyjaciela.



-Ona znaczy dla nas tak samo dużo jak dla Ciebie * odparł mi miedzy uściskami. Z pokoju Laury wyszła w końcu Maia. Oderwałam się od Ella.



-No co? * zapytała brunetka patrząc na nas. * Nie jest wcale taka straszna i przypomina tamtą Laurę, dacie wiarę? * odparła śmiejąc się, dlatego uderzyłam ją delikatnie w ramie.*Auć nie musiałaś tak mocno.



-Ale chciałam.



-Ok, ok ja idę * odparł Matteo spoglądając na nas.



-Pamiętaj co ustaliśmy * odparła Van patrząc na niego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz