środa, 15 września 2021

Dodatek części I

 


Kochani moi za chwilę pojawi się nowy rozdział, a nawet dwa za moją nieobecność. Pora nadrobić ten stracony czas. Jak na razie wrzucam kawałek tego co was czeka w nie dalekiej przyszłości :) 



-Rocky kurwa zamknij te drzwi zaraz pojawią się inni i się o wszystkim dowiedzą * odparł Rick opierając się o ścianę.



-No i dobrze, reszta też powinna wiedzieć. Wyjeżdżam wyjeżdżam i nie wracamy tutaj. Nie będzie nikogo z Lynchów. Nikogo i wszyscy powinni odpuścić!. * odparł zdenerwowany Ross * Tak Hayler nie możemy być razem bo ja w czerwcu wraz z rodziną wyjeżdżam nie będzie nas nigdy tutaj nie wrócimy. Dlatego Rydel rozstała się z Ellem, bo sami się o to prosili * odparł blondyn patrząc na nich * Rydel uważa że mnie coś łączy z Laura. Wiem ty powtarzasz to samo * odparł widząc jak Hay odwraca się do niego ze łzami w oczach * dlatego byłem z Tobą w związku, żebym trzymał się od niej z dala . A teraz to. Rick wraz z Savanną twierdzi że darzą radę na odległość z związkiem. Potrzebowałem deski ratunku, tylko dlatego z Tobą jestem. Bądź tak miła i nie mów innym. Nasz wyjazd to tajemnica, bo tak chce moja siostra. Nie wiem po jaką cholera, raz a dobrze powiedzieć.  Nigdy się w tobie nie zakocham. A teraz możesz mnie uderzyć zasłużyłem * odparł Ross patrząc na swoją dziewczynę. Ona z łzami w oczach spoliczkowała go, było tak cicho że słychać było w naszych uszach ten mlaskacza. Po czym wyszła. Nikt jej nie zatrzymał czekali na reakcje Rossa. Ten spojrzał na nas po czym stwierdził * wychodzę na spacer, wrócę * odparł po czym zamknął drzwi za sobą.


-Moje pytanie brzmi tylko dlaczego inni nie mogą tego wiedzieć>?  * Odparła nagle Sabrina. Spojrzałem na nią. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz