poniedziałek, 12 lipca 2021

Rozdział 32 ,,Gówno prawda * odparła nagle Olivia * on szuka kogoś innego. Same zaczęłyśmy szukać wzorkiem po ludziach kogo brakuje. '' by Olivia Holt

 


Vanessa Ivans





 

Rick Lynch : Lepiej uciekaj, uciekaj, uciekaj Bo nadjeżdżamy Zwiększając obroty naszych silników pod słońcem Szukasz guza (kłopotów) Wow! Trzymając mnie chłodno! Gładko i stale! Zaczesane do tyłu włosy Rzeczy stają się ciężkie! Szukasz guza (kłopotów) Dwa koła i otwarta droga Ubrani w skórę Gotowi by jechać!



Wszyscy :  Nie zatrzymuj, nie zatrzymuj muzyki Jedziemy szybko jak pocisk Robimy co chcemy, kiedykolwiek chcemy Oh yeah, Oh yeah! My tylko jedziemy, jedziemy, jedziemy cały dzień Nie zamierzamy żyć w żaden inny sposób



Maia Mitchell : Guma balonowa, Cherry pop* Przejdź do skoku Trzymam się z moim bratem bo jego koledzy są gorący Gdy oni szukają... kłopotów!

Ross Lynch : W porządku... Wszedłem do baru* i co zobaczyłem? Setki lasek przyglądających się mi! Liczyłem na trochę KOCHANIA! Mam te dwa koła i pustą drogę Pociągnąć za to sprzęgło, przygotować się do jazdy!



Wszyscy : Nie zatrzymuj, nie zatrzymuj muzyki Jedziemy szybko jak pocisk Robimy co chcemy, kiedykolwiek chcemy Oh yeah, Oh yeah! My tylko jedziemy, jedziemy, jedziemy cały dzień Nie zamierzamy żyć w żaden inny sposób Oh, nie zamierzamy żyć w żaden inny sposób Oh!. 1,2, 1,2,3! Kto, kto, kto jedzie ze mną? Gang pełen mięśniaków , wszyscy krążą ze mną! A my rozrywamy to, rozrywamy, rozrywamy to miejsce Oh!



Wszyscy :Nie zatrzymuj, nie zatrzymuj muzyki Jedziemy szybko jak pocisk Robimy co chcemy, kiedykolwiek chcemy Oh yeah, Oh yeah! My tylko jedziemy, jedziemy, jedziemy cały dzień Nie zamierzamy żyć w żaden inny sposób Nie zamierzamy żyć w żaden inny sposób! Nie zatrzymuj, nie zatrzymuj muzyki Jedziemy szybko jak pocisk Robimy co chcemy, kiedykolwiek chcemy Oh yeah, Oh yeah! My tylko jedziemy, jedziemy, jedziemy cały dzień Nie, nie zamierzamy żyć w żaden inny sposób Oh, nie, nie zamierzamy żyć w żaden inny sposób! Oh!



 

Jednego byłam pewna jesteśmy kurwa najlepsi. I najpierw Laura wraz z Rossem rozwalili system by potem grupowo my mogli rozwalić. Tańczyliśmy najlepiej jak tylko się dało dalej sądzę że to co robiliśmy na scenie było po prostu kosmiczne i ten taniec z krzesłami. Dla mnie bomba. Jednak największą bombą była piosenka Rossa Lyncha. Wszedł na scenę, rozejrzałam się za jego dziewczyną pewna że to na nią patrzy.



-Czy mi się wydaje czy Ross szuka kogoś innego? * zapytała mnie szeptem Rydel.



-Czasem się zastanawiam czy nie ma zeza * odparłam przez co oberwałam lekko w ramię od Vanessy.



-Gówno prawda * odparła nagle Olivia * on szuka kogoś innego. Same zaczęłyśmy szukać wzorkiem po ludziach kogo brakuje.



-Nie wiem jakim cudem nie widzicie kogo brakuje * odparł nagle Ell, spojrzałam na niego zaskoczona.



-Tak ja też twierdze siostra że jesteś ślepa * odparł Rick.



-Kogo do cholery brakuje! * odparła wkurzona Rydel, wtedy cisnąć się do przodu pchała się Laura a Ross jak na zawołanie zaczął grać nieznaną nikomu melodie.



-Przepraszam coś mnie zatrzymało * odparła Laura nie winnym tonem.



-Tak Rossa też ktoś zatrzymał przed występem * odparł dokuczliwie Calum. Zaśmiałam się, to było całkiem zabawne.



-Cicho….!!! Słuchajcie Rossiego * odparła tym razem Rydel.



-Jasne jasne jakbym już w domu mało go słyszał * odparł Rocky. Ale my tym się nie przejmowaliśmy słuchaliśmy natomiast Rossa Lyncha.





 

 

Ross : Nie chcę być sławny, I nie chcę być, jeśli nie mogę być z tobą. Wszystko, co jem, jest bez smaku, Wszystko, co widzę, nie porównam do Ciebie. Paryż, Monako, Vegas, Wolałbym zostać z tobą. Gdybym miał wybór! Kochanie, jesteś najlepsza, Nie mogę myśleć, że ciebie kiedykolwiek stracę. A ja po prostu chcę być z tobą.




 Tak, nigdy nie mam dość! Kochanie, oddałbym wszystko, Oddałbym to wszystko, jeśli nie mogę być z tobą Wszystkie z tych rzeczy, do bani, tak to wszystko jest do bani, jeśli nie mogę być z tobą. Nie oscar, nie grammy,* nie rezydencji w Miami. Słońce nie świeci, niebo nie jest niebieskie, Jeśli nie mogę być z tobą. Mogę pływać po całym świecie, Nadal nie znajdę miejsca, Tak pięknej jak ty dziewczyny, A tak naprawdę, kto ma czas do stracenia?



Nie mogę nawet zobaczyć przyszłość, Bez ciebie, wszelkie kolorowe skarpetki znikną Nie ma sposobu żebym stracił cię, Nikt na świecie nie mógłby kiedykolwiek zająć twojego miejsca. Nie, niby nie może zastąpić. Tak, nigdy nie mam dość! Kochanie, oddałbym wszystko, Oddałbym to wszystko, jeśli nie mogę być z tobą Wszystkie z tych rzeczy, do bani, tak to wszystko jest do bani, jeśli nie mogę być z tobą. Nie oscar, nie grammy,* nie rezydencji w Miami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz